Monday, June 04, 2007

festival

Jag tror att alla som jag känner, plus ett gäng som jag verkligen inte känner, härmed kan skriva under på att jag verkligen inte får lov att förtära alkohol på fastande mage. Och om jag trots allt gör det, så får det verkligen inte vara bubbligt.
Because i'll tell you this, i will go fucking banana crazy on you.
Och inte på det charmerande viset.
Vad jag pysslade med i helgen ger mig fortfarande för mycket ångest för att berätta om. Men det inkluderar stöld av främmande mans alkohol, lite lätt släng av raseri, ett stackars ex, och ungefär noll balanssinne.
Som sagt, inte i möblerade rum...

1 Comments:

Blogger Mattias said...

hå, du din fylltratt. fan vad bra egentligen. då blir jag inte ensam om mina illdåd på fyllan när jag kommer till dig. min mage kan vara smockad med det mesta utan att det spelar nån större roll, jag lovar...

8:07 PM  

Post a Comment

<< Home