Monday, April 30, 2007

göteborg

Blixtvisit till Göteborg för releasefest i något bergrum som jag inte känner till. Det ska bli satans festligt.
Roadtrip är ju alltid trevligt. Två av dem jag åker med har körkort. Det vet den ena av dem inte om. Kanske taskigt, kanske smart, jag vet inte. Jag slipper ju köra iallafall, och jag hoppas verkligen att jag slipper dirigera vart vi ska.
Alla som tidigare åkt bil med mig vet ju om att jag verkligen är helt värdelös när det kommer till sådant. Jävla spårvagnsspår och det faktum att jag alltid vill svänga höger vart man än ska, gör mig till en helt värdelös guide i min gamla hemstad.
Vi kommer ju gör entré precis när den där förbaskade cortegen dundrar igång gissar jag. Det känns verkligen som ett mardrömscenario, som jag väljer att inte tänka på.
Jag hoppas att vi ses på festen my lovelies. Den börjar i Feverbutiken som jag trodde hade klappat igen, men tydligen inte.
Ring mig om ni vill komma.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home