Thursday, May 31, 2007

fortsätter

well well darlings, jag fortsätter när jag ändå kan


ser du på kärleken som ett misstag:
Nej verkligen inte, det är det allra vackraste


hur många barn vill du ha när du blir stor:
Jaa du, tre kanske. Vill helst slippa klämma fram dem bara

glasögon, linser eller inget:
Blind as a fucking bat without


teknisk eller oteknisk:
Mindre teknisk än vad jag vill vara, klart mer än vad jag verkar vara


är du kittlig:
Skoja inte


snarkar du:
Säkert när jag är full,men jag vill gärna tro att jag sover som en prinsessa


stjärntecken:
Fuck off!


rädd för insekter:
Inte direkt. Dödar hellre spindlar än låter dem leva (en gång med Torstens hammare) men annars inte.

det här är jag bra på:
Skitmycket. Mode, skitsnack, film kanske,

musikstil:
ehh, allt som går att strippa till



lyckotal:
antalet som jag har legat med, vilket ju så klart är hemligt. a lady does not tell


favorit filmgenre:
what ever gets me off

bästa bok:
Just nu, Drömfakulteten. Fast jag gillar Brott och straff, och God of small things gjorde mig satans berörd.


om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja:
Flyga kanske

favoritord:
Melocoton


chips, morötter eller godis:
Chips


har du nån flickvän/pojkvän:
Nej


stökigt eller välstädat:
Allra helst rent, men vår dammssugare är för fan trasig, och mitt rum är ungefär sex kvardratmeter stort. Jag gillar att lägga kläder på golvet, you do the math


gungar du på stolen:
Nej, men snurrar ibland.


hur många kusiner har du:
4

Nu var den listan klar. Hur ointressant som helst.

Annars har jag kommit på att jga älskar att känna ´folk som känner folk. Ibland kan man gå ut i stockjävlaholm utan att pröjsa eller köa. skulle fan aldrig ta mig ut annars.
nightinight sweeties.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home