Friday, March 09, 2007

Mein Herz

Karl dök äntligen upp, längre än vanligt med en rasande vass samurajfrisyr. Jag var fantastiskt lycklig, hjärtat gick i 180.
Mycket vin och whiskey förtärdes första kvällen, fram tills minst en av oss hade huvudet i en hink. I'm a genie in a bucket baby... var gemensamma themesong. Tänker inte säga vem som dukade under först.
Lite hetsiga disskutioner fördes med min konservativa rumskamrat, över löjliga saker som namnbyte vid giftemal. Hemskt festligt att lyssna pa. Man skulle kunna säga att jag startade allt lite pa pin tji. Mest för att det är sa skönt att ha lite back-up, som allt som oftast knäcker de flesta när det kommer till det verbala. Tekken 4 har ocksa spelats, och vi har sovit som prins och
prinsessa i min löjligt sköna säng.
Ikväll ska vi fira av Vilma pa Odd. Sorgligt men förhoppningsvis festligt.
Det finns inga aan pa Karls dator förresten. Därför skriver jag som ett mongo idag. Däremot mycket tjusiga ü

1 Comments:

Blogger Mattias said...

hälsa karlsloken tycker jag. :)

1:11 AM  

Post a Comment

<< Home