Wednesday, September 24, 2008

En studie i sex.

Varför börjar jag automatiskt att tänka på sex så fort jag öppnar en skolbok?
Spelar ingen roll hur intressant jag tycker att ämnet är, svettiga sexuella fantasier poppar alltid upp vare sig jag vill eller inte.
an det vara något underliggande sexuellt begär? eller är det mitt påhittade bokstavssyndrom som gör sig påmint?
Lektionerna klarar jag oftast bra, fyrtiomfem minuter lyssna och sedan får man rast så att man kan gå ut och gissa vilka studenter som pluggar vad (mycket unga tjejer med blankborstat hår och stövlar. I somras hade de tights på sig. Jag tror att de studerar juridik). Det är perfekt för mig och mitt löjligt korta attention span.
Det hjälper inte heller att jag verkligen gillar att plugga hemma. Eller är det kanske just därför? Imorgon är det iallafall jag som tar mig i kragen och pallrar mig till stadsbiblioteket som alla andra vuxna studenter och duktiga flickor.

3 Comments:

Blogger Mattias said...

man måste ju... idag är jag helt imponerad av mig själv eftersom jag lyckats renskriva anteckningar från tre föreläsningar utan att använda internet till nåt annat än wikipedia. :-o (förutom att prata med dig på fejjan dårå).

(för övrigt - när jag var 15 hade jag en gång sex på stadsbibliotekets herrtoalett. jag vet inte om det ska klassas som upphetsande eller traumatiserande, men bibliotek känns alltid lite snuskiga...)

9:34 PM  
Blogger the Sweetness that is Lou said...

Stadsbibliteket toalett alltså. Jag är inte helt säker, men jag tror inte att det är det som lockar mig. jag föredrar smutsiga nattklubbstoaletter . Men duktig är du. Till skillnad från mig som inte gick till biblioteket idga heller.

4:13 PM  
Blogger Mattias said...

det känns mer äckligt än lockande så här in a retrospect måste jag säga, haha.

12:56 PM  

Post a Comment

<< Home