Monday, September 17, 2007

Helg

Helgen var fin.
Black Marketöppning i fredags, och vilken flicka blir inte lycklig av fester där man kan spankulera omkring med champagne i ena handen och öl i andra.
Sedan snabbt till Odds nya klubb på Marie Laveau, som var bra som vanligt. Sedan till Berns, där vakten bestämt hävdade att jag är stamis, vilket är underligt eftersom jag är där ungefär en gång i halvåret. Men det var ju fint att han släppte in mig gratis.
Lykligast av allt var jag när jag på vägen hem insåg att jag har ungefär hundra mcdonalds på vägen hem till mig. Jag åt en cheesburgare på varje ställe, vilket gjorde mig väldigt nöjd.

Igår var jag på Moderna och kollade på Lars Tunbjörk med Rosa, och fina Emelie ifrån Berlin. Jag gillar Emelie för att hon är rolig i smyg, vilket jag tycker är den allra bästa formen av rolig.
Jag däremot var inte så rolig alls, det var sorg i luften igår och jag grät ganska mycket över filmen vi såg senare på kvällen.
Jag sysslar med mycket sånt strunt nuförtiden. Lite så att jag fasar för när min mamma kommer och hälsar på om två veckor. I hennes närhet gråter man för ingenting, en skvätt här och där när man återberättar låtar, böcker och filmer.
Dags att jobba på min hårda sida igen. Såhär kan jag ju inte hålla på.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home