Wednesday, September 26, 2007

Galleränka

Det är populärt att väcka mig mitt i natten just nu.
Under vargtimmarna i natt vaknade jag av att min älsklingsgosse ringde och med gråt i rösten förklarade att han skulle åka i finkan.
Jag förklarade lungt och sansat att det nog inte är speciellt troligt.
Problemet är att han är på tok för söt för att sitta inne. Skulle inte klara sig en dag. Det är tur att jag har tittat så mycket på Oz, så jag skulle kunna göra upp en mycket bra plan. Häng bara med advokaterna som sitter inne för rattfylleri. Försök verkligen inte bli någons bitch, för det gör vansinnigt ont. Häng gärna på biblioteket med någon galen grek, och utbilda dig till civilekonoom.
Jag hoppas han slipper iallafall, för jag är verkligen inte på humör för att bli galleränka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home