Tuesday, January 23, 2007

Pojkbesök

Min älskade Karl kommer hit i mars. Han fick pröjs för att inte gå för Adidas under modeveckan i Berlin, och köpte en flygbiljett för dom välförtjänta oijrosarna.
Har ni hört något bättre? Jag funderar på att ta betalt varenda modevisning jag inte ska modella för, och det är alla det, under Stockholms modevecka. Jag skulle ju snabbt gå ifrån skrattretande fattig till rich bitch på nolltid.

Mattias kommer kanske hit och firar sin snabbt analkande trettioårsdag (Förlåt babe, inte snabbt. Det är lååångt tills dess) Vi ska gå på Joanna Newsom, hålla varandra i handen under svala vårkvällar. Jag kanske kommer att låtsas att han är min man, för han är ju så ståtlig. Trots att han tenderar att tända på andra män och inte på mig.

Annars inget nytt.
Diors couture gör mig lite gladare för en kort stund.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home