Thursday, November 09, 2006

designhysteri

Jag är för trött för att springa till H&M och panikshoppa Viktor & Rolf prylar för sakens skull.
Viktor & Rolf i all ära, men att stå inne i en smockfull butik och pröva jeans genom armbågstricket
(tydligen kan man se om byxor passar i midjan genom att se om de sitter bra på underarmen. Vet inte helt om jag litar på det. Det beror väl helt på hur fet man är, skulle jag vilja säga) skulle kunna utlösa en helt ny form av road rage för min del.
Så jag skriver jobbcredits istället, och njuter av att inte behöva tänka alls.

3 Comments:

Blogger Mattias said...

jag hade mycket väl kunnat tänka mig en stilig kavaj alltså. men vem fan orkar tampas?

2:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hip-hoparna har ju fattat det här köp en pistol då får man allt gratis å utan köer.
Å så är nya glocken snygg, lätt eftersom den är tillverkad i plast. Tror den skulle passa in skitbra till mina nya kalsonger.

Keep popping head MFs!

5:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bild på gobiten
http://www.glock.com/g36.htm

5:09 PM  

Post a Comment

<< Home