Sunday, October 29, 2006

Söndag gör mig alltid lite blå, men nu snurrar det iallafall inte längre när jag inte ligger ner.
Hade helt klart hellre legat i Mattias lägenhet och kollat på cpdålig film. Pojkvän här bara sover och kollar på dålig tv.
Vi har just kollat klart på Reservoir Dogs. Jag insåg hur mycket bättre den skulle vara om det bara var tjejer i den filmen. Tjejer som snackar skit om stora kukar, blöder och är äckliga och som torterar folk. Klart bättre än den tröttsamma grabbigheten. Jag vet att jag kommer att få bögstryk för det här. Jag tror nästan att Fredrik skulle göra slut när jag sa det till honom. Jag tror att det är lite av en deal breaker.

3 Comments:

Blogger Mattias said...

najs. jag kommer bli en trogen läsare jag lovar :)

jag har inte sett reservoir dogs på skitlänge. jag laddar hem the ring så att vi kan kolla på den när du kommer för jag vågar inte själv.

10:42 PM  
Blogger the Sweetness that is Lou said...

finfint. the ring alltså, den är ju sjukt läskig. blir det den japanska?
du måste nog hålla mig i handen i sådana fall.

märker du hur jag flirtar av bara farten.
jag är nog sjukt uttråkad

5:42 PM  
Blogger the Sweetness that is Lou said...

men det ska bli så vackert att se dig finaste!

5:43 PM  

Post a Comment

<< Home