Thursday, March 05, 2009

Schoolboy crush

Jag hittade bögporr på min allra käraste sambos dator. Jag tyckte att det verkade vara en toppenfilm, så vi tittade lite på den. Den handlade om unga män som utforskar sin sexualitet tillsammans, skulle man kunna säga.
I öppningsscenen sitter de tillsammans runt köksbordet och gör sina läxor. Det fattade inte jag. Jag trodde att det föreställde tre mycket unga, driftiga företagare som satt med sina räkningar eller deklarationer. Pojkar med visioner tänkte jag. Såhär i efterhand funderar jag på om det kan vara något freudianskt över det hela. Jag tenderar ju att jobba för unga män. Kanske önskar jag att de skulle få ihop det med varandra.
Jag fick sedan förklarat för mig att saker som F-skattesedel inte är sådant som avhandlas i bögporr. Inte i annan porr heller skulle jag tro.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home