Tuesday, March 03, 2009

Berlin

Berlin ger insikter, vissa är ren och skär sanning, vissa gör ont och andra är bara ljug. Lögnerna kom inte från mig, det var andra som stog för dem. Iallafall just den kvällen.
And I quote
"Darling, you're so beautiful, you look like Anna Nicole Smith..."
Det är det elakaste någon sagt till mig. Någonsin.
Och till min älskade Karl, om mig, av okänd äldre herre. And I qoute
"You like her so much more than she likes you, and it's obvious"
Jag vet inte vad han ville ha sagt med det. Förmodligen var han sur för att jag tog upp för mycket av hans pojkväns tid. Eller så ville han ligga med Karl, och försökte sig på någon taskig form av Neil Straussiskt spel. Ger den andra personen ledsen och lägg sedan in stöten. Fast just stöten tror jag att han glömde att lägga in.
Resten av kvällen är lite suddig, jag tuppade tills slut av och sov sött som en prinsessa i Karl säng.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home