Wednesday, November 12, 2008

Bästa medicinen för ett brustet hjärta...

...är att hälsa på människor som man tycker om. Jag var hos Ingrid och Petter och fick soppa, och allt kändes så skönt klyschigt höstigt. Jag fick hålla Vincent och fascinerades över att min vän har lyckats producera en sån fin liten varelse.
Petter förklarade några olika fysiska fenomen för mig, vilket kändes bra eftersom att jag gillar att ställa frågor som folk sällan kan svara på. Jag fick förklarat för mig varför flygplan kan flyga, vilket jag verkligen inte kan återberätta själv.
Jag tappar dock fokus när till det kommer till saker som helt enkelt inte kan förklaras med något annat än att det är så. När alla logiska förklaringar tar slut, och man måste acceptera att det är på ett visst sätt som saker funkar.
Allt som allt var det en mycket fin kväll.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home